sobota, 24 czerwca 2017

Podsumowanie Open Music - Cały 1 sezon + Informacja ,,Fakty,, !

Ostatnio na swoim blogu czyli ,,Soy Luna 3 Polska,, bardzo przyjęli serie nową ,,Podsumowanie -Open Music - Sezon 1 ,, jednak pomyślałem że jednak polubili posta na moim blogu to wy też . Seria będzie polega po prostu podsumowaniu wszystkich występów .Ponieważ już zrobiłem cały Open Music z 1 sezonu dlatego tu znajdziecie wszystkie openy z 1 sezonu. Jeśli chcesz sobie przypomnieć z 1 sezonu Open Music to zapraszam do kliknięcia czytaj więcej a przeniesiesz się !

Pierw zacznie informacją o faktach ! Ponieważ jak już zauważyliście ! Nie pojawiają się Fakty z powodu braku czasu i kopiowania ! Ponieważ jeden blog kopiuje wszystkie fakty jakie się znajdują na blogu Soy Luna Pol ! Dlatego to też był powód ! Wracamy z faktami do 17 lipca potem wrócimy w sierpniu ! Niestety ale teraz bedzie co 4 lub 5 dni ! Mam na dzieję że zrozumiecie mam czas wolny teraz prowadzę nową serie #LatozSoyLuna na moim blogu czyli Soy Luna 3 Polska która będzie na lato a jak wiecie mam też swoje prywatne życie :) Mam na dzieję że zrozumiecie , a teraz wszystkie Openu Music z 1 sezonu ! Wystarczy kliknąć czytaj dalej !










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.