czwartek, 9 lutego 2017

Wyniki konkursu

Znalezione obrazy dla zapytania Soy Luna

To był ciężki wybór, ale jakoś się udało. Największy problem miałam z kategorią 2. Jeśli chcecie wiedzieć co brałam pod uwagę i kto wygrał zapraszam do rozwinięcia. 

W kategorii 1 brałam pod uwagę wymowę, jakość głosu, czy piosenka nie jest puszczona z wokalem aktora z Soy Luny jednocześnie z wokalem zgłaszającego się. Oceniała w zróżnicowanej skali :

Wymowa - > 0-8 p
Jakość głosu -> 0-3 p
Czy piosenka nie jest puszczana z wokalem gwiazdy Soy Luna -> 0-1 p
kreatywność i sposób aranżacji piosenki -> 0-5 p

Więc w kategorii 1 można było zdobyć 14 p, ale by wygrać trzeba było mieć minimum 11 p

W kategorii 2 - wiersz, piosenka, brałam pod uwagę głównie sposób napisania piosenki/wiersza, czy jest ona spójna, czy nie zawiera błędów oraz czy jest w tematyce serialu. 

Sposób napisania - 0-5 p 
Spójność - 0-2p 
błędy - 0-4p
Tematyka - 0-2 p

Więc w kategorii 2 można było zdobyć 13 p, ale aby wygrać trzeba było mieć minimum 10 p.

Kategoria 3 - rysunek. oceniałam tu przede wszystkim ogólną estetykę, czy jest to tematyczne, kreatywność

Estetyka - 0-6 p
Tematyka - 0-2 p
Kreatywność - 0- 5 p 

Więc w kategorii 3 można było zdobyć 13 p, ale by wygrać trzeba było mieć minimum 10 p. 

OSOBY KTÓRE WYGRAŁY TO : 

Kategoria 1 

Natalia Wieczorkowka - aga13445(....)

punktów 13p/14 p

Kategoria 2

Natalia Wieczorkowka - aga13445(....)

punktów 11 p /14 p 

Kategoria 3 

Cleo siiiak 

punkty 10 p/ 13 p 

Ja wiem, że osoby które zgłaszały się w dwóch kategoriach mogły mieć szanse w jednej, jednak Natalia miała najlepsze punkty i prace w tych dwóch kategoriach. 
Wygranym gratulujemy.

PROSZĘ O PRZESŁANIE NA ADRES KONKURSOWY, SWOICH DANYCH. 










1 komentarz:

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.