sobota, 4 lutego 2017

Tag z Olivier NN [ Odpowiedzi ]

Znalezione obrazy dla zapytania Soy Luna

Witajcie, jestem na blogu już jakiś czas, ale nigdy nie dodałem Tagu gdzie moglibyście mnie lepiej poznać. Dzisiaj to się zmieni. Każdy kto chciałby dowiedzieć się o mnie więcej niż wie z postu powitalnego, niech pisze w komentarzach pytania. Czas na napisanie pytań macie do piątku - 3 luty.
ODPOWIEDZI W ROZWINIĘCIU. 

1. W jakim języku na co dzień  mówisz jak mieszkasz w Hiszpanii ?

W domu mówię po Polsku jednak w szkole i wśród znajomych mówię po hiszpańsku.

2. Czemu wyjechałeś z Polski ? 

Cały czas się zastanawiam. Byłem wtedy mały więc nie miałem nic do powiedzenia. Ale cieszę się, że mieszkam za granicą.

3. Dlaczego lubisz serial Violetta ?

Jest to blog o Soy Lunie więc może powiem dlaczego lubię serial Soy Luna ?
Lubię tą telenowelę bo ma pewien przekaz. Większość krytykuje takiego typu seriale uważając je za dziecinne. Jednak nie jest to prawdą a w Hiszpanii razem ze znajomymi spotykamy się i właśnie oglądamy codziennie Soy Lunę, no oglądaliśmy jak jeszcze 1 sezon był. Teraz czekamy na 2 sezon.

4. Ile masz lat ?

W tym roku skończę 19 lat.

5. Masz jakieś zwierzątko ?

Mam, papugę i psa.

6. Marzenie? Plany na przyszłość ?

Na chwilę obecną studiuję już od roku na wydziale artystycznym ( coś w stylu polskiego ASP ). Później może właśnie pójdę w kierunku sztuki. Moim marzeniem jest osiągnięcie sukcesu i dostanie Oskara za debiut roku.

7. Zakochałeś się kiedyś ?

Wasze pytania wgłębiają się o moje życie prywatne, ale jak mam pisać wszystko to będę to robił. Tak, obecnie mam dziewczynę.

8. Co lubisz w serialu Soy Luna ?

Muzykę i tą pasję, którą bohaterowie ze sobą dzielą.

9. Co przykuło twoją uwagę w serialu ?

Nie wiem w sumie, nie umiem na to odpowiedzieć

10. Czy masz ulubiony moment z serialu ?

Tak, kiedy to w 80 odcinku Matteo pocałował Lunę.

11. Masz wrotki ?

Nie mam, ale zamierzam kupić.





3 komentarze:

  1. W jakim języku na codzienne mówisz jak mieszkasz w Hiszpanii ?
    Czemu wyjechałeś z Polski ?
    Dlaczego lubisz serial Violetta ?
    Ile masz, lat ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz jakieś zwierzątko ?
    Marzenia ? Plany na przyszłość ?
    Zakochałeś się kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co lubisz w serialu Soy Luna , co najbardziej przykuło twoją uwagę , czy masz jakiś fajny moment , i czy masz wrotki

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.