niedziela, 15 stycznia 2017

[ Karol Sevilla ] 10 rzeczy o głównej bohaterce Soy Luny

Podobny obraz

Karol Sevilla jest najmłodszą członkinią obsady serialu Soy Luna. Pochodzące z Meksyku 17 latka odgrywa tytułową rolę - Lunę. W tym poście dowiecie się m.in. Jak wyglądało jej życie przed i w czasie Soy Luny. Zapraszam do czytania dalszej części posta. 

TŁUMACZENIE WYKONAŁ OLIVIER NN. ZAKAZ KOPIOWANIA

1. Jej początki
Karol Sevilla studiowała aktorstwo od najmłodszych lat. Kiedy miała 7 lat podpisała jako dziecko kontrakt CEA, działającą jako Center Televisa, czyli studio przeznaczone do kreowania młodych talentów. Pierwszym jej debiutem była telenowela "Mujeres asesinas", choć jej rola była niewielka.

2. Jej największa motywatorka  

Chociaż zawsze czuła więź ze sztuką, Karol Sevilla przyznaje, że to zasługa babci, która zachęciła ją do podążania tą ścieżką. "Moja babcia wzięła mnie na pierwsze przesłuchanie, bo organizowali casting do serialu na Televisa. To miejsce, gdzie zacząłem lubić bycie przed kamerą i odgrywać postacie ".

3. Musiała zostawić wszystko
Choć próbowała rozwinąć karierę w swoim rodzinnym Meksyku i grała w wielu telenowelach , jej wielka oferta pochodziła z Disney w Argentynie. Gdy został wybrana  by zagrać główną bohaterkę w serialu "Soy Luna", musiała przenieść się do Buenos Aires wraz z matką, była to naprawdę trudna decyzja. Pozostawiła w Meksyku brata i ojca. Jako że nie jest pełnoletnia a dostając rolę miała zaledwie 15 lat musiała wyjechać z opiekunem. 

4. Praca na planie wymaga poświęceń
Aby zagrać w produkcji Soy Luna, która wymaga długich godzin nagrywania, to nie jest łatwe. W celu opracowania kariery aktorskiej obok ukończenia nauki w szkole, Karol Sevilla musiała uczyć się na odległość przez internet. Ona jest internetową studentką poprzez Military College of Buenos Aires. I jest naprawdę dobrą uczennicą. 

5. Nie wiedziała jak jeździć na wrotkach.
Chociaż "Soy Luna" to głównie wrotki  Karol Sevilla właściwie nic nie wiedzieli o tym sporcie. "Miałem sześć miesięcy intensywnych warsztatów wrotkarskich, a teraz wiem, że to dzięki trenerom, ale muszę się dowiedzieć znacznie więcej, ponieważ jest to bardzo skomplikowany sport," wspomina w rozmowie z "Rouge".

6. Dużo ćwiczeń i wiedzy
Podczas gdy kilku aktorów z "Soy Luny" musi brać lekcje które rozwijają ich umiejętność odgrywania roli, Karol Sevilla powiedziała, że musiała nauczyć się wszystkiego o wrotkach by przejść casting.
"Ja nie wiem, kiedy jeździłam pierwszy raz, ale  oczywistście, że mogę jeździć ", ale to było kłamstwo. Potem zrobiłam casting, pa po nim dostałam rolę"

7. Następczyni Violetty
Disney wydał "Soy L|unę" po sukcesie "Violetta" serii z udziałem Martiny Stoessel Argentynki, która stała się światowym fenomenem a dziś jest popularna na całym świecie. Trzy sezony tej fikcji były w ponad 130 krajach, wycieczki muzyczne z ich bohaterami były również obecne.

8. Rywale?
Mając do wykonania tyle pracy i zrobienia czegoś by serial jak i postać Karol była sławna na całym świecie budzi pewne obawy o rywalizacji między Karol a Tini, komentarze, które nie mają podstawy w zależności od aktorki. "Aktor musi być przyzwyczajony do dobrych i złych opinii, niektóre są konstruktywne i uczą nas inne są załamujące. Poza tym z Tini widziałam się parę razy i jest niesamowitą osobą ".

9. Życie w YOUTUBE
Aby mieć stały kontakt z fanami, Karol Sevilla otworzyła oficjalne konto YouTube, gdzie pokazuje jaka jest naprawdę . "Wielu ludzi, których w tym miejscu pokazało się jak ja, że ​​się mylę, a ja nie dbam o to zobaczczą coś w telewizji i myślą, że są dobrzy, nieprawdziwe kwestie które zobaczą i mylą postać z osobą prywatną. Okazuje się, że nawet moja mama krzyczy na mnie i wysyła mnie wcześnie spać.  Jestem normalną dziewczyną o imieniu Karol i mam lat 17, ale tylko wtedy kiedy przychodzę do swojego domu "

10. Przygotowania do 2 sezonu
Po sukcesie pierwszego sezonu "Soy Luna" zaplanowany został 2 sezon w  Disneya w marcu tego roku. Wiele szczegółów nie jest znanych ale aktorzy zapewniają niesamowitą przygodę. Tu ujrzymy nową twarz Luny. 

Co myślicie o Karol ? Czy osiągnie ten sam sukces co Martina Stoessel ?

6 komentarzy:

  1. na pewno będzie tak sławna jak Tini już jest sławna. Mam pytanie czy będzie koncert Soy Luny w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie plany trasy koncertowej koncentrują się na Ameryce Łacińskiej, jednak patrząc na podobny sukces serialu w Polsce, trasa zapewne przybędzie do Polski.

      Usuń
    2. Ale super

      Usuń
  2. Tłumaczenie trochę jak z translatora.
    Czytałam już nie jeden post tego autora i wszystko ładnie pięknie tylko jeżeli już coś się tłumaczy to powinno to być '' po polsku'' a teraz wygląda jak by nie dość że z tłumacza to jeszcze na odwal się. I nie jest to w żadnym przypadku hejt po prostu źle się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tobą ale zgadzam się z Mileną 24

      Usuń
  3. Weź może doceń ich pracę. Sama lepiej tego byś nie zrobiła. Mi się podoba. // Milena 24

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.