piątek, 30 grudnia 2016

[ Obsada na YT ] Karol Sevilla

Znalezione obrazy dla zapytania karol sevilla 2016

Na początku chciałabym was przeprosić za dwutygodniową nieobecność na blogu, wynikało to z braku czasu. Teraz powracam z nowymi pomysłami. Jednak cieszę się, że pod moją nieobecność stale były dodawane posty przez Binka i Oliviera. Chcę wam oznajmić, że już 2 stycznia pojawi się pierwszy konkurs, do wygrania będzie niesamowita nagroda jaką każdy fan chciałby przeżyć, mogę dać wam jedynie małą podpowiedź -  nagroda jest związana z pasją naszych bohaterów.  
A teraz przejdźmy to tematu naszego dzisiejszego posta. Parę dni temu Olivier postanowił otworzyć dział posta o nazwie Obsada na YT. Ja osobiście popieram ten pomysł. I dzisiaj przychodzę do was z coverem naszej tytułowej bohaterki, czyli Karol Sevilli, otóż 3 godziny temu Karol dodała piosenkę
Nada Fue un Error , która w pierwotnej wersji wykonywana jest przez Coti Sorokin. Zapraszam więc do czytania dalszej części posta. 
TEKST PO HISZPAŃSKU 

Tengo una mala noticia 
no fue de casualidad 
yo quería que nos pasara... y tu, y tu 
lo dejaste pasar 
No quiero que me perdones 
y no me pidas perdón 
no me niegues que me buscaste 
nada nada de esto 
nada de esto fue un error 
nada fue un error 
nada de esto fue un error 

Los errores no se eligen 
para bien o para mal 
no fallé cuando viniste... y tu, y tu 
no quisiste fallar 

Aprendí la diferencia entre y juego y el azar 
quien te mira y quien se entrega 
nada nada de esto 
nada de esto fue un error 
nada fue un error 
nada de esto fue un error


TŁUMACZENIE NA POLSKI 

Mam złą wiadomość
to nie był przypadek
chciałem żeby to się nam przytrafiło... i ty i ty
pozwoliłaś by to się stało.
Nie chcę byś mi wybaczała
i nie proś mnie o wybaczenie
nie zaprzeczaj ze mnie odszukałaś
nic nic z tego
nic z tego nie było błędem
nic nie było błędem
nic z tego nie było błędem

Błędów się nie wybiera
na dobre i na złe
nie pomyliłem się gdy przyszłaś... a ty a ty
nie chciałaś się pomylić

Zrozumiałem różnicę między grą i przypadkiem
kto na ciebie patrzy i kto się oddaje
nic nic z tego
nic z tego nie było błędem
nic nie było błędem
nic z tego nie było błędem

WERSJA KAROL 



WERSJA COTI 



Które wersja bardziej przypadła wam do gustu ? 

2 komentarze:

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.