czwartek, 21 lipca 2016

Opracowanie piosenki - A Rodar Mi Vida


Dzisiaj czas na opracowanie piosenki wykonywanej przez Jim i Yam. Piosenka jest pełna energii. Zapraszam do rozwinięcia. 


TEKST PO HISZPAŃSKU 

Sera así a tarde ya me iva 
Siempre se hace tarde en la ciudad 
Cuando me di cuenta estabar vivo
Vivo para siempre de verdad 

Hoy compre revistas en el metro
No pensaba en nada, nada, nada más
Y caí que al fin que esto es un juego
Todo empieza siempre una vez más

A rodar, a rodar, a rodar, a rodar mi vida
A rodar, a rodar, a rodar, a rodar mi amor

Yo no se donde va
Yo no se donde va mi vida
Yo no se donde va
Pero tampoco creo que sepas vos

TEKST CZYTANY 

Semiasi a tarde ża me iwa
Siempre sa se tarde a ciudad
kłando me di kłenta staba wiwo
Wiwo para siepmre de werdad

Hoi compre rewista sen el metro
No pensaba nada nada nada mas
I ka i ka al. fin kie est es huego
Todo me pensa siempre un weź mas

Ja rodar ja rodar ja rodar ja rodar mi wida
Ja rodar, ja rodar, ja rodar, ja rodar mia mor

Dżo no se donte wa
Dżo no se donte wa mi wida
Dżo no se donte wa 
Pero tampoko creo sepas wos

TEKST PO POLSKU

Wydawało mi się, że odchodzę późno
Zawsze w kierunku miasta
Kiedy zdałam sobie sprawę, że żyję
Naprawdę żyję wiecznie

Dziś kupiłam czasopisma w metrze
Nie myślę o niczym, niczym, niczym więcej
I w końcu pomyślałam, że to jest gra
Wszystko zaczyna się zawsze jeszcze raz

Kręci się, kręci się, kręci się, kręci się moje życie
Kręci się, kręci się, kręci się, kręci się moja miłość

Nie wiem, gdzie idzie
Nie wiem, gdzie moje życie
Nie wiem, gdzie idzie
Ale nie wierzę, że ty wiesz

UTWÓR


Jak wam się podoba piosenka ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.