sobota, 30 lipca 2016

Co znajdziemy na instagramach aktorów??



 Dzisiaj postaram wam się pokazać (przynajmniej tym co nie posiadają instagrama) co aktorzy z Soy Luny dodają na swoje instagramy!!!

Zapraszam!!!

Jak wiadomo aktorzy całe dnie pracują na planie dlatego oczywiste jest, że w głównej mierze dzielą się zdjęciami z planu ale czasem zdarzą się jakieś inne :P

Niektóre zdjęcia są trochę starsze ponieważ zabierałam się do napisania tego posta trochę czasu więc nie dziwcie się jeżeli widzieliście je już gdzieś :D



Pierwsze zdjęcie jest z instagrama Lionela Ferro przedstawia scenę z Soy Luny Nico oraz Jim.
Przypuszczalne tłumaczenie: " Jak przebiegnie ta historia miłosna Nico i Jim i co się stanie?? Nie przegapcie kolejnych odcinków!!!"

Pewnie w Argentynie coś się kręci pomiędzy Nico i Jim ♥ Napiszcie czy jesteście za czy przeciw temu związkowi :)




 Kolejne zdjęcie również jest z instagrama Lionela lecz teraz jest to selfie z Valentiną!!
Przypuszczalne tłumaczenie: "Jestem tutaj z Valentiną zaprosiłem ją do nagrania ze mną filmu na mój kanał na YouTube Napiszcie pomysły na film!!"



Trzecie zdjęcie jest od Ruggero Gdy stoi na wrotkach :D
Przypuszczalne tłumaczenie: "Nagrywanie kiedy jest 5 stopni to najgorsze uczucie na świecie!!! Zimno mi, wszystko mi zamarza!!!"



Następne zdjęcie jest od głównej aktorki czyli Karol
Przypuszczalne tłumaczenie: "Łał #LunaValente Nagrywanie i nagrywanie na 100%"



Tutaj jest zdjęcie nie związane z serialem z instagrama Any Jary.



jeżeli chodzi o tłumaczenie to gdy wpiszecie haslo "Llavors" wychodzi coś takiego :P




Tutaj jest zdjęcie z oficjalnego instagrama Soy Luny które przedstawia Ramiro oraz Lunę :)
Przypuszczalne tłumaczenie: "Kto jest bliżej osiągnięcia sukcesu??"





Po prostu zdjęcie Delfi *-*







 A tu znalazło się zdjęcie z 21 urodzin Katu 




Następnie jest kolejne zdjęcie z instagrama soy luny i tu mamy Simona i Jim
Przypuszczalne tłumaczenie: " Kto dał mu buziaka?? Luna! #PocałunekLumon"




I ostatnie zdjęcie jakie mam dla was to zdjęcie Nina na wrotkowisku z tłumaczenie wynika że raczej nie będzie to debiut Niny na wrotkowisku ale trzymam kciuki aby w końcu się odważyła !!
Przypuszczalne tłumaczenie: "Kiedy kamery wyłączone to ona staje się wielką wrotkarką!!"






 Mam nadzieję że post wam się spodobał!! Napiszcie czy chcecie takich więcej!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.