sobota, 16 kwietnia 2016

Tag z My Creativa 3 ( ODPOWIEDZI )


Witajcie moi drodzy! Blog dopiero zaczął prosperować, ale to dobry czas byście poznali się lepiej z twórcami tego bloga. Dlatego organizuję Tag ze mną. Każdy kto ma do mnie pytania dotyczące mego życia np. Czy mam rodzeństwo ..... ? Może pytać mnie śmiało. Na zadanie takich pytań macie czas do piątku. W sobotę odpowiem na wszystkie pytania. Pytania zadawać można pod postem w komentarzu. Liczę na dużo pytań.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA ZNAJDZIECIE W ROZWINIĘCIU POSTA !


Czas na odpowiedzi. W sumie było ich aż 12.

1. Ile masz lat? 
Mam 17 lat :)
2.Dlaczego akurat Soy Luna?
Około roku temu dowiedziałam się o produkcji Soy Luna i zaciekawiła mnie historia serialu. Śledziłam każde poczynanie na planie serialu i wyczekiwałam w Polsce, do dziś wyczekuje.
 3.Gdzie się uczysz?
W Liceum na Podlasiu.
4.Masz zwierzę, jakie zwierzaki lubisz?
Mam psa, jeszcze kilka dni temu miałam kotke :(  Lubię głównie psy.
5.Skąd pochodzisz? 
Pochodzę z Podlasia.
6.Jakie znasz języki?
Znam rosyjski i angielski. Ale trochę rozumiem po hiszpańsku i włosku dzięki serialom i piosenkom.
7.Co cię bawi, interesuję? 
Bawią mnie głównie suche żarty.
8.Jaką muzykę słuchasz? Wymień kilka utworów. ;)
Głównie rock i pop. Przyznam szczerze, że piosenki hiszpańskie nie należą do moich ulubionych, jednak słucham niektórych jeśli uznaje je za interesujące np : piosenki Violetty i niektóre Soy Luny.
-  Maclemore, wszystkie praktycznie piosenki z nim
- Rihanna - Diamons
- Soy Luna - Alas
- AC/DC - niektóre piosenki
9.Czy chcesz nauczyć się jakiś innych języków niż umiesz dziś? 
Tak, zawsze jest poczucie, że chcesz więcej. Moim marzeniem jest nauczenie się francuskiego, Jednak to jest A wykonalne, ponieważ już parę razy próbowałam i nic mi nie wchodziło do głowy.
10.Kim chcesz zostać w przyszłości? 
Nauczycielką albo aktorką
11. Jak dążysz do tego celu? 
Uczę się :)
12.Czy jesteś osobą dobrą, cierpliwą i uczynną ?
Hmmm. Dobrą na pewno, ponieważ pomagam innym, cierpliwą niekoniecznie a uczynną to myślę że tak.
















4 komentarze:

  1. 1. Ile masz lat? 2.Dlaczego akurat Soy Luna? 3.Gdzie się uczysz? 4.Masz zwierzę, jakie zwierzaki lubisz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd pochodzisz? Jakie znasz języki? Co cię bawi, interesuję? Jaką muzykę słuchasz? Wymień kilka utworów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy chcesz nauczyć się jakiś innych języków niż umiesz dziś? Kim chcesz zostać w przyszłości? Jak dążysz do tego celu? Czy jesteś osobą dobrą, cierpliwą i uczynną?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba Luna i Simon!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.