piątek, 21 czerwca 2019

Probablemente w wykonaniu Ruggero

Probablemente to zapowiadany początkiem czerwca nowy singiel Ruggero Pasquarelli. Wczoraj (20.06) utwór zagościł na platformach streamingowych, natomiast dziś pojawił się oficjalny teledysk.
Znalezione obrazy dla zapytania Ruggero Pasquarelli - Probablemente
| "Probablemente" es mi primer sencillo, ojalá lo disfruten tanto como lo hago yo, si llegaste a esta parte quiero que sepas que te quiero mucho y te mando un abrazo, gracias por tomarte el tiempo. |
RUGGERRO PASQUARELLI
| Utwór znaczący "prawdopodobnie" to mój pierwszy singiel, mam nadzieję, że spodoba się tak samo jak mnie, jeżeli doszliście do tej części, chcę żebyście wiedzieli jak bardzo was kocham i przesyłam uściski, dzięki za poświęcony czas. |

Utwór na platformach streamingowych
Podobny obraz Znalezione obrazy dla zapytania spotify Podobny obraz Znalezione obrazy dla zapytania yt music

Teledysk

1 komentarz:

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.