sobota, 25 maja 2019

Ana z własną książką

Obsada Soy Luny nigdy nie stopuję. Dowodem na to jest kolejna zaangażowana artystka - Ana Jara Martinez, która niedługo wyda swój autorski projekt.
Soy muchas cosas en un cuerpo tan pequeño - Ana Jara

Kilka dni temu Ana zaprezentowała światu okładkę jej własnej książki. Tytuł w tłumaczeniu brzmi "Jestem wieloma rzeczami w tak małym ciele".

----------------------------------

Jestem wieloma rzeczami w tak małym ciele, jest zaproszeniem do snu bez lęku, ma więcej pragnień niż wątpliwości, jest pchnięciem do pustki, jest podróżą bez powrotu.


Ta książka jest wszystkim, czym jestem, chociaż nie znajdziesz jej na półkach autobiograficznych.

Soy pequeños pensamientos (Jestem drobnymi myślami);
soy canciones a punto de cantar (Jestem piosenkami gotowymi do zaśpiewania);
soy fan de mi familia (Jestem fanem własnej rodziny);
soy viajera (Jestem podróżniczką);
soy mujer (Jestem kobietą);
soy todo lo que no se etiqueta (Jestem wszystkim, co nie jest oznakowane)...

Przez lata pisałam swoje uczucia gdziekolwiek się dało: w notatniku, w kalendarzu, na serwetce lub na dłoni; moje marzenia, moje obawy, moje sukcesy i moje porażki.
----------------------------------




Hace unos meses recibí un mensaje de @planetadelibros . Me preguntaron si me gustaba escribir. Para mi escribir era una forma de desahogarme de todas esas cosas que aprietan a dentro o que me hacen feliz, para así no olvidarlas nunca. Sin dudarlo dije que amaba escribir. Y me puse a ello. A recopilar todas esas cosas que escribo desde siempre. Y aquí está, “Soy muchas cosas en un cuerpo tan pequeño”. Estoy feliz de poder anunciar que sale a la venta el 5 de Junio en todas las librerías que distribuye grupo Planeta en España y ojalá que muy pronto llegue a Latinoamérica. No es una autobiografía, tampoco es una historia fictícia , es un pedacito de mi. Frases cortas que inspiran, canciones , relatos y cuentos que enamoraron una etapa de mi vida.Aquí está, con mucho amor. Espero que os guste. Gracias a @martawaterme por hacer tan bonita ilustración @javierbiglieri por fotografiarme aquel día en Buenos Aires , a @cristinachaparrotm por acompañarme en todos mis caminos y a @mrediciones @planetadelibros por la oportunidad que me habéis dado. 💙
Post udostępniony przez Ana Jara (@anajaramartinezok)

"Kilka miesięcy temu otrzymałem wiadomość od @planetadelibros. Zapytali mnie, czy lubię pisać. Dla mnie pisanie było sposobem na uwolnienie się od wszystkich tych rzeczy, które zaciskają się wewnątrz lub sprawiają, że jestem szczęśliwa, tak że nigdy ich nie zapomnę. Bez wahania powiedziałem, że kocham pisanie. I doszłam do tego. Aby zebrać wszystkie te rzeczy, które zawsze piszę. I oto jest: „Jestem wieloma rzeczami w tak małym ciele”. Cieszę się, że mogę ogłosić, że trafi do sprzedaży 5 czerwca we wszystkich księgarniach dystrybuowanych przez Grupo Planeta w Hiszpanii i mam nadzieję, że wkrótce dotrze do Ameryki Łacińskiej. To nie jest autobiografia, to też nie fikcyjna historia, to trochę mnie. Krótkie zdania, które inspirują, piosenki, opowieści i historie, które pokochałam na etapie mojego życia. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Dzięki @martawaterme za zrobienie tak pięknej ilustracji @javierbiglieri za sfotografowanie mnie tego dnia w Buenos Aires, @cristinachaparrotm za towarzyszenie mi na wszystkie sposoby i @mrediciones @planetadelibros za okazję, którą mi daliście."

Cena książki w twardej okładce to 14.90 € (64 zł). W wersji elektronicznej to 7.99 € (34 zł). 
Premiera: 8 czerwca 2019 r. (Hiszpania)
Liczba Stron: 160

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.