poniedziałek, 3 września 2018

Soy Luna: The Journey



Tak jak wspomniałem w poprzednim poście nadszedł finał serialu. Na pewno nie jednemu z nas kręci się łezka w oku. Dlatego jak wspominaliśmy wcześniej przygotowano film dokumentalny.

[ Aktualizacja 1 ] - Tłumaczenie
Soy Luna: The Journey to film dokumentalny, w którym obsada serialu ma wspominać 3 lata spędzone na planie w Buenos Aires. Będziecie mogli usłyszeć o ich castingach, pierwszych dniach wśród nieznanych sobie osób.

Tak jak do serialu BIA, tak też to filmu przygotowano zwiastun, który się pojawił kilka godzin temu.


     TŁUMACZENIE




7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie u nas 3 sezon?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie ponieważ ostatnio nie działa Baje.pl czy znacie podobną stronę aktywną i dodają nowe odcinki różnych seriali? Oraz czy będziecie dodawać całe odcinki po Polsku z 3 sezonu. Proszę o odpowiedź...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam odcinki Soy Luny na Gralandia.pl tam były albo wieczorem po emisji odcinka w TV albo następnego dnia ♥

      Usuń
  4. Niestety nie znam żadnej strony podobnej do baje.pl
    Kiedyś dobrą stroną były kreskóweczki.pl , ale od kilku miesięcy nie dodają tam nowych odcinków seriali
    A całe odcinki 3 sezonu oczywiście będą wstawiane. Jeśli nie naprawi się baje.pl to znajdziemy inny sposób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na gralandia.pl są też odcinki soy luny i innych seriali. Zanim znalazłam ten blog oglądałam tam soy lune

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.