sobota, 11 sierpnia 2018

[ Soy Luna 3 ] Zapowiedź finałowych odcinków + tłumaczenie



Nadszedł w końcu ten moment kiedy oficjalnie żegnamy się z serialem Soy Luna. Mimo zapowiedzi powstania 4 sezonu, serial zakończy się na trzech. 17 sierpnia o godzinie 19:00 ( czasu argentyńskiego ) fani obejrzą ostatni 60 odcinek Soy Luny. Disney już dodał zapowiedź finałowych pięciu odcinków. Jeśli chcecie wiedzieć więcej zapraszam do rozwinięcia.


TŁUMACZENIE WYKONAŁA MIA. ZAKAZ KOPIOWANIA


Luna: Muszę dokładnie wiedzieć, jak otworzyć ten kufer.
Sharon: Jeśli nie otworzę go ja, nikt tego nie zrobi.
Luna: Mamo? Proszę, powiedz mi. 
Lily: Jest pożar. Musisz stąd uciekać.
Luna: Dziadku!
Miałam bardzo zły sen. Czuję, jakby działo się wśród nas coś złego.

Alfredo: Możemy już nazywać Matteo twoim chłopakiem?
Luna: Co takiego?

Jazmin i Delfi: Lutteo powróciło!

Matteo: Jak mogliśmy być tak od siebie oddaleni przez cały ten czas?
Luna: Ja nigdy o tobie nie zapomniałam, Matteo

Ricardo: Coś się dzieje między tobą, a tym chłopakiem?
Nina: Jesteśmy przyjaciółmi.
...
Ricardo: Nina?
Nina: Tato? 

Simon: Ambar, jestem pewien, że to ten moment, w którym ty i ja...
Ambar: ...razem?

Emilia: Trzeba się zająć teraz naszymi sprawami
Benicio: I jesteś pewna, że odnosisz się teraz jedynie do jazdy na wrotkach?

Producent muz.: Chcemy, żebyś nagrał swoją płytę w Studiu muzycznym Rodeo Vey
Luna: Mogę krzyczeć? 
Matteo: Taaaaaak!

Juliana: Będąc tutaj, chciałabym, abyście przypomnieli sobie o wszystkim, przez co musieliście przejść, aby osiągnąć aż to, co teraz. 

Maggie: Pomyślałbyś, że możemy skończyć razem właśnie tak?
Rey: Nie, tak naprawdę to nie.

Alfredo: Trzeba to świętować. 
Miguel: Nie, to przecież jest tylko randka, prawda, Alfredo?

Alfredo: Nadchodzę. Co powiecie?
Monica: Jak cudownie!

Alfredo: Jakie zamiary macie, co do moich wnuczek? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.