piątek, 30 marca 2018

[ Opracowanie ] Piosenka Soy Yo + Klip


Wczoraj pojawił się już oficjalny klip do piosenki Soy Yo. Utwór jest wykonywany przez Karol Sevillę, czyli serialową Lunę. Po więcej zapraszam do rozwinięcia. 


Tekst piosenki mówi o przeszłości Luny oraz o jej przeżyciach po poznaniu prawdy o swoim pochodzeniu. 

Tłumaczenie wykonała DarkHeart159

Tłumaczenie "Soy yo":

Zawsze to serce mi mówiło, 
że wszystko ma swoje wytłumaczenie
Że wolność nie była jedynie moją wyobraźnią
Moje szalone pragnienia, aby móc latać
Nie mogłam przestać marzyć
I już po przebudzeniu wiedziałam, że brakowało mi jednej połówki
Już mogę uwolnić swoje uczucia, 
bo odkryłam swoją prawdę

Teraz zaczyna wschodzić słońce dla mnie
I wszystko zaczyna nabierać sensu
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem jestem x2
Jestem sobą 

Dotąd przechodziłam przez labirynt
A teraz wszystko, co nowe należy do mnie
Otwierają się drzwi, ale nie wiem, którą drogą mam podążać
Tyle sekretów do odgadnięcia
Zmierzania się z moją przeszłością 
I klucz, którego jeszcze nie odnalazłam
Strach już nie może mnie powstrzymać
Bo odkryłam swoją prawdę

Teraz zaczyna wschodzić słońce dla mnie
I wszystko zaczyna nabierać sensu 
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem x2
Jestem sobą


Zawsze podpowiadało mi serce, że
Nie istnieje dłużej strach
Nie istnieje dłużej ból
Jestem sobą

Zawsze podpowiadało mi serce, że
Nie istnieje dłużej ból
Nie istnieje dłużej strach
Jestem sobą 


Teraz zaczyna wschodzić słońce dla mnie
I wszystko zaczyna nabierać sensu
Jestem tym, kim byłam 
Jestem, jestem, jestem 
Teraz wschodzi słońce, słońce
Teraz wschodzi słońce
Jestem, jestem, jestem
Jestem sobą.



Jak wam się podoba kolejna piosenka z najnowszego sezonu ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.