sobota, 15 października 2016

Witajcie - Wita was Olivier

Znalezione obrazy dla zapytania WItajcie Soy Luna

Hej wszystkim czytelnikom bloga. Właśnie dowiedziałem się, że dostałem się na bloga jako redaktor. Zachwyt! Co więcej można powiedzieć. W tym o to poście będziecie mogli poznać mnie bliżej. Dowiecie się wszystkiego o mnie. Dosłownie wszystkiego :)

Nazywam się Olivier i mam 18 latek. Mieszkam sobie daleko w Hiszpanii. Pochodzę z Polski, bo właśnie tam się urodziłem, ale od 11 lat mieszkam za granicą. Kocham podróżować, a zwiedziłem pół świata. Na początku mieszkałem we Francji, sprawy się po komplikowały - rodzinne. Więc czas na przeprowadzkę do Murcji. Zacząłem naukę w liceum plastycznym, ale czas na kolejną przeprowadzkę. I tak skończyłem 18 lat i wyjechałem do Oviedo, uczęszczam do liceum o profilu sztuka i architektura. W Hiszpanii to trochę inaczej się nazywa, ale tłumaczę to mniej więcej na polski.
Moją pasją jest malarstwo i taniec. 

Czekajcie na moje posty. 


2 komentarze:

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.