środa, 16 stycznia 2019

Jorge w serialu Szkoła Dla Elity 2!


Wczoraj na kanale YouTube polskiego oddziału Netflixa ukazał się trailer drugiego sezonu hiszpańskiego serialu Szkoła dla Elity.
W nim możemy zobaczyć przejazd po miejscu akcji - serialowej uczelni, a następnie otrzymujemy zdjęcia trzech nowych postaci. Jedną z nich jest znany nam Jorge Lopez. W serialu wcieli się w rolę Valerio.
Oprócz niego w trwającej produkcji biorą udział Georgina Amorós i Claudia Salas.
Podobny obraz
Pierwszy sezon Szkoły Dla Elity dostępny jest na platformie Netflix od 5 października 2018 roku.
W tym roku zamierza ukazać się drugi sezon.










 Estoy tan feliz que alguien de mi pais este en una serie tan exitosa como elite, y más aún sabiendo que la persona que se integra al elenco es mi ídolo, Jorgito🤧❤️😍
__
@jorgelopez_as #jorgelopez #eliteNetflix #Tendencias #SmileEstoy tan feliz que alguien de mi pais este en una serie tan exitosa como elite, y más aún sabiendo que la persona que se integra al elenco es mi ídolo, Jorgito🤧❤️😍
__
@jorgelopez_as #jorgelopez #eliteNetflix #Tendencias #SmileEstoy tan feliz que alguien de mi pais este en una serie tan exitosa como elite, y más aún sabiendo que la persona que se integra al elenco es mi ídolo, Jorgito🤧❤️😍
__
@jorgelopez_as #jorgelopez #eliteNetflix #Tendencias #SmileEstoy tan feliz que alguien de mi pais este en una serie tan exitosa como elite, y más aún sabiendo que la persona que se integra al elenco es mi ídolo, Jorgito🤧❤️😍
__
@jorgelopez_as #jorgelopez #eliteNetflix #Tendencias #Smile#elitenetflix 🙌🙌 @elitenetflix

1 komentarz:

  1. Nie mogę się doczekać drugiego sezonu. Oglądałam pierwszy i mi się spodobał i mam nadzieję że drugi będzie równie świetny.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów, ponieważ wiele to nam daję i jest dobrym motywatorem. Dziękujemy.